Saturday, February 26, 2011

26 Feb

Cukup cantik alam ciptaan Rabb kita. Sempurna. Tapi kita hambaNya yang menjadikan sebahagiannya nampak sedikit cacat cela. Pemandangan yang sepatutnya indah, mendamaikan jiwa, dihias pula dengan maksiat melata. Damai yang aku cari, tapi sebaliknya yang kalian beri. Aku tahu tak cukup andai sekadar membenci dengan hati, tapi....... Tak mungkin tanggungjawab itu boleh aku campak ke tepi.

Rasa macam nak bawa balik pantai-pantai kat Kuantan ni balik ke Mesir. Nak setup dekat depan rumah. Hehe. (Ok, sorry!)


------------------------------------------------------------------------------------------------


Lupa nak ambil gambar dengan dia hari ni. Sampai je, terus dia buka cerita macam biasa, kongsi-kongsi rasa. Tapi kan, saya rasa saya kurang respon kepada luahan hati awak kali ni. Awak perasan tak? Takut nak terus lontar pendapat, rasa perlu analisis dulu keadaan, fikir pandangan yang sesuai untuk segala persoalan dan luahan rasa awak. Nanti saya nak karangkan karangan panjang, insyaAllah. (:

3 comments:

Ummi Eisya said...

mmg best g pantai..wei,bila nak tulis yg pasal rusuhan tu..

Sharifah Syahirah TSM said...

haha. dah agak dah awak nak tanya pasal rusuhan.
ye la, ye la. nak buat la ni.

semalam masa kat tc, tetiba teringat yang ada jumpa buaya besar tu. terus pandang kiri kanan nak cek ada buaya ke tak. haha.

fizt said...

memang awk diam banyak semalam.
xpa, sy akan tggu respon tu.
sebab sy sangat lega bila luah semua pd awk.
memang sy hanya nak tengok awk.
itu dah cukup Allah bagi.

alhamdulillah.

chep, makan ubat ya.

syg awk!