Saturday, January 30, 2010

Untuk kamu kecintaanku

Entry pendek.

Happy birthday untuk kamu berdua.
Nur Nazirah Patik Mohd [ 31januari 1989]
Nur Hafizah Abdul Razak [1februari 1989].

gambar semasa darjah 6 Bestari.
geng tegar dari sekolah rendah sampai sekarang. status masing-masing telah bertukar, ada yang sudah berkahwin, ada yang sudah bertunang, ada juga yang bakal=)

Hanya mahu katakan bahawa : Saya sangat menyayangi kalian. Mahu sama-sama kecapi dunia akhirat. Saya mengimpikan kita bereunion di syurga, insyaAllah.
All da best kalian. Doakan kita sesama insan.

ps : fizah, congrats. Allah dah pilih kamu untuk mendapat amanat yang besar. Kamu mampu dan layak, sebab itu terpilih, kan. Moga2 Allah bagi kamu kekuatan. Dari kejauhan doa sentiasa diiringkan.




Awan Berarak Ceria
Tiada Titisan Hujan
Pohon Melambai
Tanda Sokongan

Kususuri Perjalanan
Bertemankan Senyuman
Di Hari Lahirmu
Sahabatku

Dedaun Berguguran
Membuktikan Kedewasaan
Walau Tanpa Madah Dan Hadiah
Namun Cukup Bagiku
Sekadar Ucapan

Selamat Hari Lahir
Iringi Doa Kuhulur
Bersyukur KepadaNya
Atas Nikmat Usia

Sahabatku
Usia Yang Tuhan Kurniakan Ini
Dihasilah Ia Dengan Amalan Yang Murni
Semoga Ia Menjadi Temanmu Di Akhirat Nanti
Selamat Hari Lahir

Usiamu Ibarat Mutiara
Tiada Berganti Lagi
Hiaskan Iman Bersulam Taqwa
Agar Sempat Mengucup
Haruman Syurgawi




3 comments:

Anonymous said...

salam....chep!!!hahaha....entry baru gmbo skul rndh..rnduu...huhu..tq!!!selalu bc blog awk...huhu..tp sy lupe nk ltk nama sy...hehe..
fizah da jd nydp...sgt hebat die...bgga giler ngan die..kuar paper muka die...hehehe.......papepon chep,thanks.....moga psahabatan kte akn kekal hgga ke akhir hayat.... :)
nazirah dr bumi malaysia..hehehe :P

sharifah syahirah TSM [chep] said...

nazirah,,,
fizah sudah, nazirah bile lagi?
mane tau, dpt jd cm tu jugak ke?
hehe...
kirim salam pada mak ngan makcik depan rumah =)

syg kamu

fizt said...

xde yang hebat pd jawatan tu..
penghinaan lagi ade...
berat chep..
mmang berat..
ujian Allah bagi bertalu-talu..
mohon doakan kami barisan pimpinan disini..