Wednesday, March 5, 2008

Untuk SaHaBaTkU...

salam..




























Ditujukan khas untuk sahabat2.....


Nunu
ayu
sakinah zaib
maryam
nisah syamila


*Kenape korang ekkkk?????kompius..bertuah betul laa korang termasuk senarai..heheh.. :)


Selama ku tempuhi ranjaunan ini

Tika keazaman kehabisan citanya

Bisakah manusia mencabar takdirnyaKetentuan Ilahi makroba duniawi?

Dikala aku didalam keresahan

Kau muncul memberikan ku pengharapan

Bagai permata yang hadir diribanya

Mencipta nilai sebuah keakraban..

Pada mu tuhan kupanjatkan doaMoga diberikan petunjuk dan hidayah

Untuk meneruskan perjuangan yang suci

Menegakkan kalimah Allah yang mulia

Syukur ku hanya untukmu ya Allah

Dipertemukan sebuah persahabatan,

Nilai ukhwah dan kemesraan,

Terjalin dilandasan keimanan.


*ni lirik lagu yang memang pasti bukan chep yang buat...tapi chep rase best untuk korang...

* khas untuk MARYAM....hepi birthday kak yam!!!!!!!!semoga dipanjangkan umur dimurahkan rezeki ...thanx 4 being my frenz...semog kita same2 berjaye jadi "muslimah yang doktor"..amin : )

* khas untuk kinah....jage kesihatan kay!!!jgn lupe minum air masak byk2 yerk...

*Malam tadi chep n syila and radin baru habis tengok filem ayat2 cinta...emm..boleh laa tahan..tapi takk sebest yang disangka :(....

*kak farah and abg adzhar....mengundi tak tahun nie??dah daftar ke blom nie???jalankan tanggungjawab anda sebagai rakyat!!!heheh...

*Husna and Nik Fariz...selamat pengantin baru!!!!

Sesuatu yang baru untuk dikongsi...peringatan dr sahabat kat kelas..
"sentiasalah bersifar malu dengan Allah"... cube gantikan sifat malu kepada manusia tu kepada malu kepada Allah..contohnyer..baju kotor..mesti kita terpikir malu laa dengan kawan2..dalam masa yg same cube fikir...malulah dengan Allah sebab kebersihan tu sebahagian dr Iman...
renung2kan...selamat beramal

1 comments:

Ayu Amiza Abdul Malik said...

ayu terharu!!!!!!!!!!!!! Sakinah pun dah bace, sedihnyerrrrrr. Terima kasih Chep. InsyaAllah, Kita same2 berusaha untuk mardhatillah-sakinah